Arhiv Kategorij: Novice

Porsche leta 2018 prvič z več kot 30.000 zaposlenimi

Pri Porscheju število zaposlenih še naprej raste tudi po zaslugi čedalje večje elektrifikacije modelske palete: ob koncu leta 2018 je bilo v koncernu zaposlenih 32.325 ljudi. To je 2.548 oz. 8,5 odstotka več kot v prehodnem letu. Še posebej razveseljivo je dejstvo, da je zaradi pozitivnega razvoja poslovanja več kot 650 delavcev, ki so bili…
Več...

Legendarni Fiat 500 na Festivalu Automobile International 2019 v Parizu

Pariz je pred kratkim gostil prireditev, namenjeno avtomobilskemu oblikovanju in konceptnim avtomobilom. Zvezda je bil brezčasni 500, model preteklosti in sedanjosti, ki potrjuje svoj status nesporne ikone svetovnega oblikovanja. Zgodovinski 500 D (1963) in Giardiniera Jolly (1972) sta bila na ogled skupaj z nedavnima konceptnima modeloma Trepiùno (2004) in 500 Zagato (2011) ter novim 500…
Več...

Kia ponovno s tremi iF nagradami

Prestižne oblikovalske nagrade za vse tri verzije novega CeedaTri se je ponovno izkazala kot srečna številka za Kio, saj so trije njeni jekleni novinci – nove karoserijske različice modela Ceed – prejeli prestižne iF nagrade za oblikovanje. Kiin tretji zaporedni hat-trickTrojna zmaga v svetovno priznanem tekmovanju pomeni, da je Kia že tretje leto zapored dosegla…
Več...

Prenovljeni Hyundai i20 1,0 T-GDI Style

Hyundai kaže svoje mišice konkurenci tudi s svojim drugim najmanjšim avtomobilom, ki je vse bolj privlačen in sodoben. S prenovo je dobil zunanje lepotne popravke, v notranjosti  izboljšane materiale in vgradnjo sodobnejših sistemov ter več varnostnih sistemov. Med motorji sta ostala le še dva bencinska motorja 1,25 in 1,0-litra. Žal dizelski motor 1,4 ni več…
Več...

Najbolj zadovoljni Britanci vozijo vozila znamke Suzuki

Iz Velike Britanije prihajata nekaj odličnih novic za ljubitelje vozil znamke Suzuki, ker se je po opravljeni nacionalni anketi glede zadovoljstva kupcev z avtomobili izkazalo, da so britanski uporabniki najbolj zadovoljni z izdelki znamke Suzuki. Podobnega mnenja so očitno tudi bralci revije What Car?, ki so pred kratkim ponovno okronali modela celerio in ignis. Priznana…
Več...

Jaz sem Liv, virtualna ambasadorka

Inovativna blagovna znamka Renault začenja oglaševalsko kampanjo z virtualno ambasadorko LIV za volanom novega KADJARJA. Je prvi proizvajalec avtomobilov, ki se je odločil za takšno potezo. LIV bo zahvaljujoč novemu KADJARJU prvič začutila prava čustva. Uživala bo v novih bencinskih motorjih TCe in dizelskih motorjih Blue dCi. Všeč ji bo tudi udobje novega KADJARJA v…
Več...