Alpine 6 ur Ciudada de Mexico

 

- Prva dirka svetovnega vzdržljivostnega prvenstva FIA WEC na dirkališču v Ciudadu de Mexico veliki množici gledalcev ponudila napet dirkaški spektakel.

- Alpine s številko 36 in posadko Lapierre / Richelmi / Menezes se je vso dirko potegovala za zmago in naposled po šestih urah dirkanja v cilj pripeljala na drugem mestu, z manj kot dvema sekundama zaostanka za zmagovalcem.

- Alpine Baxi DC Racing s številko 35 in posadko Panciatici / Tung / Cheng je v cilj pripeljala na šestem mestu in tako izenačila svojo najboljšo uvrstitev v tej sezoni.

Dirka 6 ur Ciudada de Mexico, prva čezoceanska dirka letošnjega prvenstva FIA WEC, je izpolnila prav vse svoje obete. Velika množica dobro poučenih gledalcev ob stezi si je lahko v živo in od blizu ogledala svetovno elito vztrajnostnega dirkanja.

V kvalifikacijah, ki so v petek potekale pod oblačnim nebom, je posadka moštva Signatech-Alpine s številko 36 potrdila napredek, ki ga je pokazala že v dopoldanskem prostem treningu, saj sta Menezes in Lapierre kljub spodrsljaju Francoza osvojila drugo startno mesto v razredu LMP2. Panciatici in Cheng sta se v dirkalniku s številko 35 (Baxi DC Racing Alpine) uvrstila na deveto mesto.

Tudi v soboto so nebo zakrivali oblaki, ko se je dirka začela ob 13.30 po lokalnem času, meteorologi pa so za drugi del dirke napovedali plohe.

Gustavo Menezes in Nelson Panciatici sta bila izbrana za start in prvi del dirke, vsak v svojem dirkalniku Alpine A460. Kalifornijec se je uspešno izognil uvodnim zapletom na stezi in dirkalnik s številko 36 obdržal v vodilni skupini, Parižan s številko 35 pa se je prebijal naprej in se povzpel že na četrto mesto!

Oba dirkača sta po uvodnih izmenah za volanoma dirkalnikov zamenjala Stéphane Richelmi oziroma David Cheng. Dirkač iz Monaka (št. 36) se je kmalu pojavil na čelu razreda LMP2, kjer je bil tudi na polovice dirke, čeprav so bili zaostanki ostalih takrat še majhni.

Ko je kmalu zatem Ho-Pin Tung drugi dirkalnik prevzel od Davida Chenga, približno dve uri in dvajset minut pred koncem dirke, je stezo že pral dež. Moštvo je to priložnost izkoristilo za zamenjavo Richelmija z Lapierrom.

Alpine A460 s številko 36 je nazaj na stezo zapeljala na prehodnih pnevmatikah za dež in je bila na drugem mestu z 20 sekundami zaostanka za vodilnim. Dirkalnik s številko 35 je bil na sedmem mestu in v istem krogu kot posadka na četrtem mestu.

Ko se je steza začela sušiti, je dirkalnik s številko 36 zdrknil na tretje mesto zaradi kazenske vožnje skozi bokse, ki je bila posledica prekrška med prejšnjim postankom v boksu. Do novega zasuka le prišlo le 35 minut pred ciljem, ko je zaradi težav vodilnega dirkalnika moštva G-Drive Nicolas Lapierre nenadoma napredoval na drugo mesto in za novim vodilnim (RGR) zaostajal le deset sekund.

Nato je spet pričelo rahlo deževati, dirkač moštva Alpine pa je zaostanek za vodilnim vztrajno zmanjševal. V zaključnem lovu so Lapierra ovirali počasnejši tekmeci in območja pod rumenimi zastavicami, zato do konca dirke ni našel poti mimo vodilnega in se je moral sprijazniti z drugim mestom, z le 1,985 sekunde zaostanka za zmagovalcem.

Medtem se je Ho-Pin Tung približno 10 minut pred ciljem po 360-stopinjskem zasuku srečno rešil in v cilj pripeljal na šestem mestu, kar je ponovitev uvrstitve te posadke aprila v dirki v Silverstonu.

Moštvo Signatech-Alpine je z izidom dirke v Mehiki ohranilo svoje vodstvo v skupni razvrstitvi, v kateri ima zdaj 30 točk prednosti pred najbližjim tekmecem. Moštvo Baxi DC Racing je z 22 točkami napredovalo na deveto mesto.

Naslednja dirka letošnjega prvenstva FIA WEC bo 17. septembra v Austinu v Teksasu (ZDA). Za Gustava Menezesa bo to domača dirka.