Alfa Romeo Giulia: Zmogljivost v vseh pogledih

 

Alfa Romeo že od nekdaj uporablja edinstven in popolnoma izviren pristop k oblikovanju avtomobilov: to je stiöna todka med obliko in strastjo, med Ijubeznijo do najsodobnejše tehnologije in neustavljivimi dustvi. Danes Alfa Romeo piše novo poglavje v svoji zgodovini in predstavlja prihodnost, v kateri je voznik znova v središ¿u pozornosti, 0b tem pa ne zapostavlja ostalih potnikov v vozilu. Potniška kabina novega vozila ponuja najboljše, kar zadeva kakovost, varnost, opremo in udobje.

Skladno s tradicijo znamke Alfa Romeo, Giulia ponuja inovativne tehnologije, vrhunsko dinamiko in vozne zmogljivosti, rezultat vsega pa je tudi najvišja stopnja varnosti. Vkljuöuje vse znaöilnosti prepoznavnega italijanskega oblikovanja: popoln obdutek za razmerja, preprostost in konöno obdelavo vrhunske kakovosti. Giulia se seveda ponaša tudi legendarno trikotno masko hladilnika, najslavnejšim in najbolj prepoznavnim slogovnim elementom v zgodovini avtomobilske industrije

Nova Giulia ima odlidno razporeditev mase med osi, kar je bilo doseženo s prilagajanjem konstrukcije in namestitvijo težjih elementov dim bolj na sredino, popolno razmerje med maso in modjo pa je bilo doseženo z vgradnjo ultralahkih materialov. Tako je pogonska gred izdelana iz ogljikovih vlaken; motorji, vzmetenje, zavore, vrata, blatniki in pokrov motorja pa iz aluminija. Zaradi uporabe ultralahkih materialov je masa praznega vozila 1 374 kg pri razliéici z 2,2-litrskim dizelskim motorjem s 1 32 kW (1 80 KM). Manjša masa ne vpliva na izjemno torzijsko stabilnost, ki zagotavlja dolgoroéno kakovost, akustidno udobje in vodljivost tudi pri izredno visokih obremenitvah.

Giulia ima pogon na zadnji kolesi: ta konstrukcijska izbira zagotavlja vrhunsko zmogljivost ter zabavno in vznemirljivo vožnjo. Na voljo je v štirih nivojih opreme (Giulia, Super, Veloce in Quadrifoglio) ter z razliöicami motorjev, ki so izdelani iz aluminija, z najsodobnejšimi postopki in metodami, kar jih po zmogljivosti in udinkovitosti uvršöa v sam vrh njihovih razredov .

- 2,0-litrski bencinski motor, ki ima štiri valje v vrsti in je v celoti izdelan iz aluminija. Opremljen je z elektrohidravliönirn sister-nom pogona ventilov MultiAir, turbopolnilnikom >>Twin Scroll<< in visokotlaönirn neposrednim vbrizgom goriva pod tlakom 200 barovm kar mu primaša še posebej hitro odzivnost. V kombinaciji z novim 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom razvije mod 1 47 kW (200 KM) pri 5.000 vrt./min in najvedji navor 330 Nm pri 1 750 vrt./min.

Novi 2,2-litrski dizelski motor je prvi dizelski motor v zgodovini vozil Alfa Romeo, ki je v celoti izdelan iz aluminija. Ta motor s štirimi valji v vrsti izstopa s sister-nom vbrizgavanja goriva najnovejše generacije, ki vkljuöuje tehnologijo MultiJet Il in prilagajanje hitrosti vbrizgavanja (Injection Rate Shaping IRS), ter z delovnim tlakom 2.000 barov. Elektridno krmiljeni turbopolnilnik s spremenljivo geometrijo ponuja najsodobnejšo mehaniko in skrajšuje odzivne dase ter hkrati zagotavlja izboljšano udinkovitost. Uporaba balansirne predležne gredi zagotavlja najbolj dovršen užitek v vožnji in najvišjo raven udobja. Na voljo je v dveh razlidicah: z modjo 1 32 kW (1 80 KM) pri 3.750 vrt./min (najveéji navor do 450 Nm pri 1 .750 vrt./min) in 1 1 0 kW (1 50 KM) pri 4.000 vrt./min (najveéji navor 380 Nm pri 1 .500 vrt./min). Obe konfiguraciji sta na voljo v kombinaciji z rodnim 6-stopenjskim menjalnikom ali novim 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom.

2,9-litrski bencinski motor V6 Bi Turbo s 375 kW (51 0 KM) je na voljo pri nivoju opreme Quadrifoglio. Je edinstven z vidika tehnologije in zmogljivosti, saj gre za najzmogljivejše vozilo znamke Alfa Romeo za cestno vožnjo doslej. Zasnovan je na osnovi Ferrarijeve tehnologije in tehničnega znanja, zaradi uporabe aluminija zmanjšuje absolutno maso vozila, zlasti na sprednji osi. Razvije moč 375 kW (51 0 KM) in zagotavlja navdušujoče zmogljivosti: najvišjo hitrost 307 km/h pospešek od 0 do 1 00 km/h v samo 3,9 sekunde in največji navor 600 Nm. Poleg tega je najboljši v razredu tudi glede vrednosti emisij (1 98 g/km C02 s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom); zaradi elektronsko krmiljenega sistema za łzključitev valjev pa ornogoča presenetljivo učinkovito porabo goriva

S prepoznavnim slogom in ekskluzivno opremo izstopa različica Veloce, ki premierno prinaša tudi novi štirivaljni 2-litrski bencinski motor (prav tako v celoti łzdelan iz aluminija), ki razvije moč 205 kW (280 KM) pri 5.250 vrt./min in največji navor 400 Nm pri 2.250 vrt./min. Ta motor je opremljen z elektrohidravličnim sistemom pogona ventilov MultiAir, sistemom turbopolnilnika »2V-I in neposrednim vbrizgom goriva pod visokim tlakom 200 barov, ki skupaj zagotavljajo hitro odzivnost pri vseh hitrostih in zelo učinkovite ravni porabe goriva. Različica Veloce je lahko opremljena tudi s turbodizelskim motorjem 2.2, s 1 54 kW (21 0 KM), obe motorni različici pa sta opremljeni z 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom. Nova Giulia Veloce tudi prvič predstavlja inovativni sistem štirikolesnega pogona s tehnologijo Q4, ki sproti nadzoruje oprijem ter ponuja vse prednosti štirikolesnega pogona z vidika stabilnosti, oprijema in varnosti, obenem pa zagotavlja zmanjšano porabo goriva, izjemno odzivnost in ves užitek v vožnji avtomobila s pogonom na zadnji kolesi.

Osnovni nivo opreme Giulia vključuje obsežno ponudbo serijske opreme. Med najpomembnejše spadajo novi učinkoviti sistemi aktivne varnosti, kot je npr. sistem opozarjanja na čelno trčenje (FCW) z avtonomnim zaviranjem v sili (AEB) in prepoznavanjem pešcev, integrirani zavorni sistem (IBS), sistem za opozarjanje Ob menjavi voznega pasu (LDW) in tempomat z ornejevalnikom hitrosti. Na seznamu opreme so, med drugim, tudi: dvopodročna klimatska naprava, sistem Alfa TM DNA in Informacijsko-razvedrilni sistem Connect s 6,5-palčnim zasłonom.

Giulia ponuja edinstvene tehnične rešitve, ki sledijo tradiciji vozil Alfa Romeo. Med naprednejše funkcije spadała integriran zavorni sistem (Integrated Brake System - IBS), ki precej skrajša zavorno pot - pri zaustavljanju od 1 00 km/h do 0 km/h znaša 38,5 metra pri različici Giulia in 32 metrov pri različici Quadrifoglio ter sistem vzmetenja z ekskluzivno tehnologijo Alfa TM Link. Spredaj je bilo razvito novo vzmetenje z dvojno nihajno roko in polvirtualno krmilno osjo, ki optimizira učinek filtriranja tresljajev ter zagotavlja hitro in natančno krmiljenje. Ta sistem, ki se uporablja izključno pri vozilih Alfa Romeo, zagotavlja stalen stik pnevmatik s podlago v ovinkih in lahko prenese velike bočne pospeške. Zaradi najbolj neposrednega krmilnega razmerja v segmentu (1 1 ,8) je vožnja z Alfa Romeo Giulio v vseh situacijah in pri vseh hitrostih naravna in instinktivna. Za zadnjo os je bila izbrana rešitev štirih jarmovih drogov in poł, ki jo je patentirala Alfa Romeo ter zagotavlja vrhunsko zmogljivost, užitek v vožnji in udobje.

Sistem opozarjanja na čelno trčenje (Forward Collision Warning - FCW), ki je del serijske opreme pri vseh različicah, z radarskim tipalom in kamero, vgrajeno v vetrobransko steklo, zaznava prisotnost morebitnih ovir v smeri vožnje vozila ter voznika opozarja na nevarnost bližnjega trčenja. Ce voznik ne ukrepa, sistem avtonomnega zaviranja v sili (Autonomous Emergency Brake  AEB) samodejno zavira, da prepreči trčenje ali ublaži njegove posłedice. Poleg tega funkcija prepoznavanja pešcev omogoča, da sistem AEB na podlagi informacij, ki jih pošiljata radar in kamera, avtonomno ustavł vozilo pri hitrosti do 65 km/h

Razlidica Quadrifoglio ponuja tehnologijo vektorskega usmerjanja navora, Alfa TM Torque Vectoring, z dvojno sklopko, vgrajeno v zadnjem diferencialu, ki ornogo¿a nadzor navora na vsakem kolesu posebej.

Poleg odliënega koeficienta zraënega upora Cx (0,32), popolnega ravnotežja sil v ovinkih in delovanja potisne sile k tlom je razlidica Quadrifoglio opremljena s sprednjim pomiënim karbonskim krilcem Alfa TM Active Aero Splitter, ki aktivno uravnava potisno silo k tlom ter zagotavlja veliko aerodinamidno silo za vetjo zmogljivost in boljši oprijem pri visokih hitrostih

Giulia je opremljena s popolnoma novim sistemom Alfa TM DNA, ki spreminja dinarniéno obnašanje vozila glede na voznikovo izbiro: Dynamic, Natural, Advanced Efficiency (energetsko udinkovit nadin, prviö uporabljen v vozilih Alfa Romeo) in Race (samo pri nivoju opreme Quadrifoglio)

Nova generacija sister-na Connect 3D Nav z 8,8-palënim zaslonom ponuja napredno vrsto lastnosti in funkcij, vkljuöno z vmesnikom dlovek-stroj (I-IMD nove generacije. Sistem se upravlja z vrtljivim gumbom (»Rotary Pad«) in na 8,8-palönem zaslonu visoke lodljivosti. Opremljen je z naprednim sistemom glasovnega prepoznavanja, ornogoda upravljanje digitalnega radijskega sprejemnika DAB in digitalnega zvo¿nega sister-na Hi-Fi ter uporabo tehnologije Bluetooth za »prostoroöno« telefoniranje in predvajanje iz naprave USB ali pametnega telefona. Sistem vkljuduje tudi navigacijske funkcije s tridimenzionalnimi zemljevidi visoke lodljivosti. Sistem hitro izraduna nadrtovane poti in ga je mogoöe uporabljati, tudi de ni signala GPS, saj uporablja tehnologijo navigacije »na slepo« (Dead Reckoning)

Mopar kot referendna blagovna znamka za dodatno opremo, storitve, skrb za stranke in originalne nadomestne dele za blagovne znamke skupine FCA ponuja približno 80 kosov dodatne opreme, ki bodo izpolnili estetske, funkcionalne in varnostne potrebe kupcev vozil Alfa Romeo.

Alfa Romeo Giulia je prinaša tudi nove barve karoserije: 3 pastelne, 8 kovinskih barv in 2 posebni trislojni barvi, ki sta na voljo samo pri nivoju opreme Quadrifoglio

Vstopni model Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm 1 50 je na voljo že za 29.990 EUR. Cena že vkljuduje promocijski popust 0b lansiranju, ki velja do 30.1 1 . 201 6 ter storitev Alfa Romeo 5 Plus za 5 brezskrbnih let.