83. avtomobilistični sejem v Ženevi

Na letošnji avtomobilski salon v Ženevi smo se odpravili z visokimi pričakovanji in lahko rečemo, da salon tudi letos ni razočaral. Kljub splošni recesiji, avtomobilizem tega izraza očitno ne pozna. Na salonu je bilo predstavljenih veliko novosti, v večini so to bila športna vozila in prestižna vozila. Seveda pa je bila široka izbira tudi za vse ″vsakdanje″ voznike.

Za splošno javnost se salon odpre 7. marca in konča 17. marca. Vstopnina znaša 16 frankov. Med drugim si obiskovalci lahko ogledajo najhitrejšega Lamborghinija, ki je videti kot pravi ″batmobil″. Superšportnik Veneno bo izdelan le v treh primerkih, za katere bodo kupci morali odšteti 3.050.000 evrov, brez davka.

Športne rdeče niti se je držal tudi Rolls Royce, saj je predstavil novega Wraitha. Zanj bo treba odšteti 310.000 evrov. Čeprav je Rolls Royce svojo novo pridobitev označil kot športnika, seveda to ni v pravem pomenu besede, temveč je bolj luksuzen avtomobil s športnim pridihom.

Za dirkalne navdušence je na ogled nov McLaren P1, ki je bil kot konceptno vozilo predstavljen lani v Parizu. Zmore 903 konjskih moči, notranjost kot zunanjost sta iz karbonskih vlaken. Kdor ga želi imeti, že lahko odda naročilo. Seveda, če ima na voljo dober milijon evrov.

Ostale novosti so med drugim bile: Alfa 4C, Audi Q3 RS, Citroen C3, Dacia Logan MCV, Honda NSX, Hyundai Grand Santa Fe, Jaguar XFR-S, Kia Pro_Ceed GT, Mercedes A45 in E63 AMG, Porche 911 GT3, Peugeot 208 GTI in 2008 SUV, Renault Captur, Renault Clio GT 120, Škoda Octavia Hatchback, Toyota RAV4, Volkswagen Golf GTI, Volkswagen Cross Up.

Kot rečeno, recesija se na avtomobilskem salonu v Ženevi ne pozna. Vsaj ne pri avtomobilih. Morda pa se malo pozna pri hostesah, ki jih je letos bilo bistveno manj. Avtomobilski navdušenci naj bi salone obiskovali zaradi jeklenih konjičkov in ne lepih žensk. Vendar pa nikoli ni odveč poleg dobrega avtomobila videti še lepo žensko. Kljub temu pa se salon v Ženevi splača obiskati.