8-stopenjski samodejni menjalnik EAT8

 

  • Peugeot nadaljuje s svojo tehnološko ofenzivo tudi v prvem polletju 2018.
  • Novi Peugeot 308 uvaja možnost vgradnje svojega 8-stopenjskega samodejnega menjalnika zadnje generacije skupaj z motorji PureTech 130 S&S in BlueHDi 130 S&S.
  • Izvedenka Peugeot 308 GT je pridobila izjemno zmogljiv motor PureTech 225 S&S EAT8, kar predstavlja pomembno novost za znamko.
  • Najnovejši izvedenki PeugeotA 308, ki sta s svojim podvozjem že zasloveli zaradi izjemnega razmerja med udobjem in lego na cesti, zagotavljata še bolj intenzivne užitke in emocije v vožnji.

EAT8 z načinom upravljanja Shift and Park by wire: za še več užitkov in učinkovitosti

Samodejni menjalnik EAT8, ki je bil razvit v sodelovanju s specializiranim japonskim podjetjem Aisin in do sedaj na voljo izključno za novega PeugeotA 308 GT BlueHDi 180 S&S, je odslej možno vgraditi tudi v kombinaciji z motorji BlueHDi 130 S&S, PureTech 130 S&S in PureTech 225 S&S.
Najnovejša generacija menjalnikov, ki je sicer na voljo izključno za motorje Euro6.c, omogoča v primerjavi z menjalnikom EAT6 za 7 % nižjo porabo goriva po zaslugi:
- prehoda s 6 na 8 prestav,
- do 2 kg nižje mase v primerjavi z menjalniko EAT6,
- samodejnega preklopa v način Neutre (prosti tek), ki je na voljo v območju od 25 do 130 km/h pri družini motorjev PureTech v načinu ECO, kadar razmere to dopuščajo. Sistem odobri vklop tega načina, kadar zazna pritisk na pedal za plin in zavorni pedal. Omenjeni način se vzpostavi povsem brez voznikovega posredovanja ter zmanjša notranje trenje menjalnika in zniža porabo goriva za približno 3 %.

Najnovejši menjalnik EAT8 ponuja izjemno udobno rabo in nadvse živahno prestavljanje. Bolj prožen pretvornik navora zagotavlja zares pravo vozno udobje in to ne glede na hitrost. Že več kot 180.000 primerkov modelov Peugeot 3008 in 5008 je bilo prodanih z načinom upravljanja Shift and Park by wire samodejnega menjalnika, ki ponuja nadvse intuitivno, nemoteno in ergonomsko rabo. V serijski opremi sta na voljo obvolanski prestavni ročici za natančno ročno spreminjanje prestav, pri čemer pa je na voljo tudi samodejna funkcija. Za še večjo varnost pa se funkcija Park vklopi samodejno ob izklopu motorja.

Nov menjalnik EAT8 je zares nadvse enostaven za vzdrževanje, saj načrtu vzdrževanja ne predpisuje nobenega servisnega posega oziroma menjave olja. Menjalnik vsebuje olje z nizko viskoznostjo, ki ima garancijo skozi celotno življenjsko dobo vozila.

Pure Efficiency: motorji na vrhuncu inovacij

Emisijski standard Euro 6.c, ki je stopil v veljavo septembra 2017, določa, da emisije dušikovih oksidov (NOx) motorjev v realnih pogojih vožnje ne smejo biti 2,1-krat večje od tistih, ki so bile izmerjene med testiranji na preizkusni napravi. Skupina PSA je s svojimi novimi motorji zavzela proaktiven pristop, tako da že sedaj dosegajo 1,5, ki bo obvezen šele z letom 2020.

BlueHDi 130 S&S: zmogljivosti na ravni motorjev z visoko prostornino

1,5-litrski motor BlueHDi 130 S&S, ki ima pri najnižjih vrtljajih na razpolago več navora in je zaradi 16-ventilske glave motorja bolj zmogljiv pri visokih vrtljajih, zagotavlja občutke v vožnji na ravni motorjev z večjo prostornino (2.0 l).
Njegova poraba goriva je za 4 do 6 % nižja kot pri motorju BlueHDi 120 S&S po zaslugi manjše prostornine, novega visoko učinkovitega izmenjevalnika in inovativnega sistema za zgorevanje s patentirano geometrijo (geometrija bata PeugeotA 908, ki je zmagal na dirki 24 ur Le Mansa). Vzdrževanje je za voznika precej poenostavljeno, saj je poleg nalivne odprtine za gorivo nameščena še odprtina za dolivanje tekočine AdBlue®.
Motor 1,5 l. BlueHDi 130 S&S je pridobil nov sistem za obdelavo dušikovih oksidov (NOx) s katalizatorjem za selektivno katalitično redukcijo (SCR) 2. generacije in filtrom trdnih delcev (FAP), ki sta nameščena čim bliže motorju.

PureTech 130 in PureTech 225 S&S: bencinski motorji najnovejše generacije

Motor PureTech 130 S&S ima za 4 % nižjo porabo goriva kot predhodne verzije zahvaljujoč optimalnim izkoristkom: cikel z visokim deležem povratnega kroženja izpušnih plinov, neposredno vbrizgavanje od 200 do 250 bar, nižje trenje, optimizirana zasnova turbokompresorjev.
Način SPORT pri izvedenki PureTech 225 S&S EAT8 omogoča še hitrejše prestavljanje, to je v roku 500 ms v primerjavi z 850 ms, kolikor traja v načinu DRIVE.
Poleg tristranskega katalizatorja, ki obdeluje emisije CO2, emisije dušikovih oksidov (NOx) in nezgorelih ogljikovodikov (CH), imajo motorji PureTech 130 S&S in PureTech 225 S&S vgrajen še filter trdnih delcev (FAP).

Novi Peugeot 308: tehnološka ofenziva

Zahvalujoč svoji izrazni stilski zasnovi, sistemom za pomoč pri vožnji zadnje generacije in novim motorjem novi Peugeot 308 odločno izstopa zaradi svoje učinkovitosti in užitkov v vožnji, na katere znamka Peugeot prisega.
Pogonska sklopa PureTech S&S 130 EAT8 in BlueHDi 130 S&S EAT8 sta na voljo za nivoje opreme Active, Allure in GT Line.
Najnovejši motor PureTech 225 S&S EAT8 je obogatil nivo opreme GT in se pridružil motorju BlueHDi 180 S&S EAT8.
Omenjene verzije bodo na voljo za petvratno limuzino in od:
- aprila 2018 dalje: BlueHDi 130 S&S EAT8 in PureTech 225 S&S EAT8,
- maja 2018 dalje: PureTech 130 S&S EAT8.

Motorji na vozilih z nivojem opreme GT so na slovenskem tržišču že na razpolago, 1.2 PureTech 130 in 1.5 BlueHDi 130 ter 1.6 THP 225 na GT-ju bodo v Sloveniji na voljo od meseca junija dalje.